Treść zapytania

2019.09.01 godz. 11:52 Poznań, Wielkopolskie

Nieświadczenie usług przez firmę telekomunikacyjną

Wyjaśnienie sytuacji

Ok. 1,5 msc temu(23.07) fachowcy z Orange uszkodzili kabel od internetu,zgłoszenie zostało wysłane 26.07, od tamtej pory nie posiadam w domu internetu, telefonu i telewizji. Wszelkie zgłaszanie usterki jest zbywane i termin co chwila się wydłuża, na początku miało być to naprawione do 8.08, aktualnie wydluzylos się to aż do 23 września. Czy w tej sytuacji zerwanie umowy przez wine z ich strony obejdzie się bez płacenia kary umownej? Czy można zażądać odszkodowania z tego tytułu? W końcu muszę zapłacić rachunek za usługę, która nie była w ogóle świadczona. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź