Treść zapytania

2019.11.28 godz. 06:54 Cyców, Lubelskie

odmowa zwrotu towaru po odstąpieniu od umowy

Wyjaśnienie sytuacji

Zakupiłem drogą internetową stopnie-progi boczne samochodowe. Po 4 dniach postanowiłem odstąpić od umowy.z uwagi na sugestie warsztatu samochodowego o problemach z montażem progów Towar odesłałem. Sprzedawca odmówił przyjęcia towaru argumentując że progi są porysowane sugerując że uszkodzenia powstały najprawdopodobnie podczas próby montażu, lub w czasie transportu na skutek nieodpowiedniego zapakowania. Towar uznał za zniszczonybez wartości handlowej i użytkowej. Co mogę w tej sytuacji zrobić. W moim przekonaniu zarysowania nie powodują całkowitej utraty wartości.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź