Treść zapytania

2019.12.11 godz. 14:24 Poznań-Jeżyce, Wielkopolskie

nie uznana reklamacja obuwia

Wyjaśnienie sytuacji

Reklamację składałam 2 razy ,jednakże nie została mi uznana.Powodem zgłoszenia było skrzypienie obuwia. Po odbiorze sprawdziłam, jednakże problem nadal jest.składajac reklamację w sklepie chciałam dołączyć nagrany filmik ,jednakże nie został on przyjęty ,gdyz stwierdzono ,że nie ma gdzie go przesłać.Argumentacja nie uznania reklamacji brzmiała:"nie uznajemy roszczeń reklamacyjnych .Nie stwierdzamy wad za które odpowiadamy."to wszystko co otrzymałam i zadaję sobie pytanie wobec tego kto odpowiada za taką sytuację-ja nie jestem producentem butów,więc kto odpowiada?zakup był 02-11-2018 .

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź