Treść zapytania

2022.10.01 godz. 19:26 Radomsko, Łódzkie

Ukryta wada pojazdu a jego zwrot

Wyjaśnienie sytuacji

11.09.2022 r. zakupiliśmy auto od przedsiębiorcy. Posiadamy fakturę za jego zakup. 20.09.2022 dokonaliśmy wymiany filtra oleju silnikowego i jego uzupełnienia (pod maską znajduje się stosowna notatka), po przejechaniu ok. 400 km poziom oleju był minimalny. Po konsultacji mechanicznej jest to prawdopodobnie usterka silnika. Chcielibyśmy zwrotu pieniędzy, jednak przedsiębiorca nie poczuwa się do obowiązku. Uważa, że sam nie jeździł autem i nie był jej świadomy. Proponuje wizytę u zaprzyjaźnionego mechanika celem diagnozy. Jakie kroki mogę podjąć w takiej sytuacji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź