Treść zapytania

2022.12.13 godz. 12:55 Białystok, Podlaskie

nieuczciwy sprzedawca

Wyjaśnienie sytuacji

11 listopada zamówiłam szafę w pewnym sklepie internetowym, jak podają na swojej stronie termin realizacji wynosi do 10 dni. Niestety minęło już ponad 20 dni roboczych a szafy dalej mi nie dostarczono. Próbuję bezsilnie uzyskać jakąś informację o zamówieniu pisząc wiadomości czy dzwoniąc. Dodam tylko, że zamówienie opłaciłam od razu przy zakupie.

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(82 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 19 Gru 2022 11:32

Dzień dobry, należy wystosować pismo ponaglające zawezwaniem do zwrotu opłaconej należności. Pozdrawiam Agnieszka Wolnicka-Uranin tel.607153023 email agnieszka@kancelaria-uranin.pl

Zmodyfikowano dnia: 19 Gru 2022 11:32
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź