Treść zapytania

2020.11.17 godz. 21:37 Katowice, Śląskie

Wycieczka, zwrot, koronawirus

Wyjaśnienie sytuacji

13.03.2020 zrezygnowalam zakupionej wczesniej wycieczki na Malte (wyjazd mial sie odbyc w dn.30.03.2020- 04.04.2020) , jednak ponioslam koszty zaliczki. Lot wizzarem nie odbyl sie (Wizzar zawiesil loty 14.03.2020). Zwrocilam sie na pismie do EXIM Turs prosba o przedstawienie rzeczywistych kosztow poniesionych przez Exim Turs. Odpisali: "Rezerwacja zostala anulowana podanym kosztem w linii jak rowniez u kontrachenta" .Zgodnie z ustawa przy wystapieniu nadzwyczajnych okolicznosci przysluguje mi zwrot kosztow. Jakie mam mozliwosci uzyskania od nich wyliczenia kosztow rzeczywistych i zwrotu ich?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź