Treść zapytania

2022.05.26 godz. 11:39 Poznań, Wielkopolskie

19.01.2022 zakupiłam Usługę od firmy MediCentre sp. z o.o na korzystanie z usług Lux Med. Umowa została zawarta na czas nieokreślony z okresem zobowiązania na 24 miesiące. Z dniem 1.03.2022 wysłałam Wypowiedzenie, ponieważ Lux Med nie wywiązał się ze świadczenia usług w czasie kiedy następowały płatności.

Wyjaśnienie sytuacji

Moje uzasadnienie: Od początku trwania umowy, czyli od 19.01.2022 nastąpił szereg niewykonanych zobowiązań przez LUX MED na rzecz klienta ... mimo iż klient opłacał terminowo Usługi na rzecz MediCentre sp. z o.o. Do niewykonanych zobowiązań przez LUX MED należy między innymi: brak możliwości i terminów na wykonanie badań zaleconych przez lekarzy z LUX MED, (w ogóle nie doszło do ustalenia wolnych terminów). W odp MediCenter zauważa, że w takich przypadkach Lux Med proponuje placówki współpracujące lub zwrot kosztów leczenia. takich sugestii od Lux Med nie było.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź