Treść zapytania

2021.12.16 godz. 09:02 Białystok, Podlaskie

Jak wyegzekwować odzyskanie pieniędzy?

Wyjaśnienie sytuacji

8.10 dokonałam zakupu u sprzedawcy, który jest moim znajomym. Towaru nie otrzymałam i 8.12 wysłałam wiadomość mailową na adres sklepu informując o rezygnacji wraz z kwotą zwrotu (513,40PLN). Po tygodniu nie dostałam potwierdzenia, więc przesłałam maila z prośbą o potwierdzenie zwrotu, na co w wiadomości na facebooku z jego prywatnego profilu otrzymałam informację, że "wkurwiają go oficjalne maile" i już robi zwrot. Niestety operator płatności poinformował, że zwrotu nie wykonano.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź