Treść zapytania

2025.07.01 godz. 18:40 Krzyż Wielkopolski, Wielkopolskie

Brak kontaktu z ubezpieczycielem.

Wyjaśnienie sytuacji

AFES Polska likwiduje szkody w imieniu EUROINS. 18 czerwca zgłosiłem szkodę z oc sprawcy wypadku (EUROINS), w którym moje auto zostało "skasowane". 23 czerwca otrzymałem informację o przyjęciu zgłoszenia i nadaniu numeru. Ponownie na wskazany adres e-mail przesłałem całą dokumentację oraz przesłałem ją przez moduł do tego celu. Od tej pory nikt nie odbiera tam telefonu, nie odpowiada na maile. Doszukałem się niepokojących informacji na temat tego ubezpieczyciela w tym o upadłości tej firmy itd. W programie Uwaga był również materiał na temat poszkodowan6vh osób przez tę firmę. Co należy zrobić

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(89 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 01 Lip 2025 19:57

Dzień dobry, z informacji Ubezpieczyciela Przedstawicielem EUROINS w Polsce do spraw roszczeń jest EINS Polska Serwis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Puławska 543, 02–844 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000865543, NIP 9512509102, REGON 387353141.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (2 głosy)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź