Treść zapytania
2025.07.01 godz. 18:40 Krzyż Wielkopolski, Wielkopolskie
Brak kontaktu z ubezpieczycielem.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
AFES Polska likwiduje szkody w imieniu EUROINS. 18 czerwca zgłosiłem szkodę z oc sprawcy wypadku (EUROINS), w którym moje auto zostało "skasowane". 23 czerwca otrzymałem informację o przyjęciu zgłoszenia i nadaniu numeru. Ponownie na wskazany adres e-mail przesłałem całą dokumentację oraz przesłałem ją przez moduł do tego celu. Od tej pory nikt nie odbiera tam telefonu, nie odpowiada na maile. Doszukałem się niepokojących informacji na temat tego ubezpieczyciela w tym o upadłości tej firmy itd. W programie Uwaga był również materiał na temat poszkodowan6vh osób przez tę firmę. Co należy zrobić
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 01 Lip 2025 19:57
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.