Treść zapytania

2021.06.25 godz. 14:24 Warszawa, Mazowieckie

Art. 576 Czy mam obowiązek zwrotu kosztów/wydania nowego produktu itp. klientowi B2B, który otrzymał reklamacje z t.rękojmi od B2C? Czy musi ją uznać?

Wyjaśnienie sytuacji

Jestem producentem lamp ledowych ładowanych poprzez kabel i sprzedaje je do sklepów. Do mojego klienta zgłosił się klient (B2C) , że produkt nie działa. Minęło 22miesiące od zakupu (od mojego klienta). Czy ma on obowiązek przyjąć produkt i zwrócić pieniądze lub wymienić na nowy produkt? Jeśli to zrobi, to czy ja również muszę zwrócić swojemu klientowi pieniądze? Trudno stwierdzić dlaczego produkt nie działa.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź