Treść zapytania

2021.11.09 godz. 11:12 Kraków, Małopolskie

Automatyczne przedłużenie umowy bez zgody konsumenta

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, od jakiegoś roku czekałem wraz z mamą az umowa z Orange dobiegnie końca, miałem wyraźną datę zakończenia umowy w aplikacji mobilnej i był to bodajże 17/18 października 2021 rok. Po miesiącu dokładnie 8 listopada 2021 przyszedł mi rachunek o 50% wyższy niż zza czasów umowy. Wszedłem na aplikację i pojawiła mi się nowa umowa zawarta 18 października 2021 roku do dnia 17.04.2022 roku. Dzień po tym udałem się niezwłocznie do salonu Orange wyjaśnić sytuację ale powiedziano mi że naliczyło się wyrównanie a umowa była automatycznie przedłużona zgodnie z ich modelem umów. Proszę o kontakt.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź