Treść zapytania

2022.03.18 godz. 17:45 Grudziądz, Kujawsko-pomorskie

Bank PKO - Brak odpowiedzi na pismo odwoławcze - co mam w takiej sytuacji zrobić?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, dnia 29.12.2021 r. zmarł mój dziadek w szpitalu. W styczniu zgłosiliśmy sprawę do banku przekazując akt zgonu by zamknęli konto które w nim miał mój dziadek. 28.01.2022 r. przyszło pismo iż pobrałem rzekomo nieprawnie świadczenie emerytalno-rentowe za styczeń co jest nieprawdą, 28.01.2022 r. zgłosiłem telefonicznie reklamacje na którą dostałem odpowiedź że takiego pisma nie zidentyfikowali i prosili o wysłanie skanu dokumentu który otrzymałem. Dnia 18.03.2022 r. dostałem odpowiedź gdzie bank napisał iż nastąpiła pomyłka w kwocie jaką podali i sprawę kierują do prokuratury.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź