Treść zapytania

2025.05.20 godz. 14:50 Warszawa, Mazowieckie

Błąd cenowy na stornie sklepu internetowego

Wyjaśnienie sytuacji

Prowadze sklep internetowy na którym doszło do samoistnego błędu cenowego i niektóre pozycje wyswietlały się z kilkukrotnie niską ceną niż cena stała w sklepie. Wobec tego zostało złożonych kilkanaście zamówień po tych niskich cenach. Powołując się na art. 84 § 1 KC zdecydowałam się anulować te zamówienia i zwrócić środki, jednak kilku klientów odezwało się z oburzeniem powołując się na kodeks praw konsumenta i kodeks cywilny. Czy moje działania według prawa są właście i ze względu na to, że był to błąd istotny i nie wynikający z działań sprzedającego mogłam anulować te zamówienia?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź