Treść zapytania
2025.05.20 godz. 14:50 Warszawa, Mazowieckie
Błąd cenowy na stornie sklepu internetowego
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Prowadze sklep internetowy na którym doszło do samoistnego błędu cenowego i niektóre pozycje wyswietlały się z kilkukrotnie niską ceną niż cena stała w sklepie. Wobec tego zostało złożonych kilkanaście zamówień po tych niskich cenach. Powołując się na art. 84 § 1 KC zdecydowałam się anulować te zamówienia i zwrócić środki, jednak kilku klientów odezwało się z oburzeniem powołując się na kodeks praw konsumenta i kodeks cywilny. Czy moje działania według prawa są właście i ze względu na to, że był to błąd istotny i nie wynikający z działań sprzedającego mogłam anulować te zamówienia?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.