Treść zapytania
2022.09.29 godz. 09:37 Warszawa, Mazowieckie
Błąd pracownika administracji w rozliczeniach czynszowych oraz zużyć wody, jako właściciel lokalu ponoszę konsekwencje w postaci zadłużenia lokalu. byłam zapewniana o nadpłatach na kontach a trzymują bieżące rozliczenie za wodę okazuje się ze jest wykazany cały rok i do zapłaty straszna kwota. weryfikując dokumenty i rozliczenia prawdopodobnie ktoś w administracji błędnie wyliczył w zeszłym roku rozliczenia. ma to za sobą takie konsekwencje iż wykazując nadpłatę na wodzie, pseudo nadpłata była przeniesiona na poczet dwumiesięcznego czynszu. w związku z tym po ponad 10 mc okazuje się ze z nadpłaty zrobiły się niedopłaty na wodzie i czynszu. jak to teraz załatwić z administracją. nie jest to moj bład, przez kogoś mam naliczane odsetki zadłużenie jest ogromne a przy bieżąc sytuacji finnnasowje/inflacyjnnej nie jestem w stanie tego zapłacić.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, co mogę zrobić lub na podstawie jakiego artykułu poprzeć swoją reklamację do admin. w zawiązku z błędnym naliczeniem zużycia, albo raczej pomyłki pracownika admin.Co pól roku podaje stan liczników. Rozlicznie w styczniu 2022 za okres 7-12.2021 wykazało nadpłatę, co było moim zdziwieniem, admin. również wykazała nadpłatę w czynszu. w 02-03/2022 próbowałam uzyskać od adm. salda oraz obroty za rok 2021 by wiedzieć z czego wynikły nadpłaty itd. Niestety nie otrzymałam zestawień tylko pisemne zdanie :stan na dzień 28.02 nadpłata. rozliczenie teraz wykazuje stan od 06.2021-06.2022.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.