Treść zapytania

2024.05.16 godz. 16:04 Kraków, Małopolskie

Błędna faktura za wodę i brak odpowiedzi na prośbę o korektę

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, otrzymałam kilka dni temu fakturę za zużycie wody w kwietniu. Kwoty na fakturze są błędne ponieważ nie zostały zaktualizowane stany liczników. Stany liczników na fakturze pokazują dokładnie te same stany zużycia wody jak marcowe. Faktury otrzymuję za pomocą serwisu Symfonia.pl i tam też "odrzuciłam" dokument jako nieprawidłowy, zaznaczając powód. Napisałam jeszcze maila z prośbą o wystawienie faktury korygującej. Niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Ile powinnam zaczekać na odpowiedź i co robić dalej w przypadku jej braku? (Dostawca wody w bloku to prywatna firma BTB)

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź