Treść zapytania

2022.10.27 godz. 11:26 Otwock, Mazowieckie

Brak odpowiedzi na reklamacje/anulowanie umowy

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Dnia 12.08.22 w prywatnej placówce wykonałem badanie głowy RM (badanie było spowodowane doznaniem urazu głowy).Po badaniu otrzymałem płytę cd z zapisem, usługodawca zobowiązał się dostarczyć opis badania w terminie 7 dni czyli do 25.08.22 . Termin ten nie został dotrzymany. Tego też dnia wysłałem email z informacją, że z powodu niedotrzymania warunków wypowiadam umowę, odsyłam cd z badaniem listem poleconym i żądam zwrotu pieniędzy. Opis otrzymałem 29.08.22. Dzwoniłem 2x z pytaniem co z moją reklamacją - miałem otrzymać odp. Niestety nie otrzymałem. Co mogę zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź