Treść zapytania

2022.04.14 godz. 11:56 Rzeszów, Podkarpackie

Brak wystawionej faktury a zawrót kosztów klientowi.

Wyjaśnienie sytuacji

Prowadzę dzial. ze sprzątaniem biur, domów itp po remoncie. Klient który miał z mojej strony sprzątanie generalne domu po budowie chciał mniejszej kwoty w zamian za brak faktury z mojej strony co uczyniłem. Po sprzątaniu minęło 3 tygodnie zanim klient przyjechał do swojego domu. Po moim sprzątaniu generalnym w domu wnoszono meble, zakrecano lampy i wnosilo parę poprawek. W tej chwili klient żąda odemnie zwrotów minimum 600 zł za to iż w domu zastał bałagan. Owszem były miejsca gdzie coś zostało przeoczone dlatego powiedziałem ze jestem w stanie oddać maks 200 zł. Czy mogę mieć z tego problem

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź