Treść zapytania

2021.11.29 godz. 19:27 Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

Brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu do sklepu zakupionego Online.

Wyjaśnienie sytuacji

Zakupiłem słuchawki przez allegro nowe ze sklepu, po czym je rozpakowałem i sprawdziłem, jak działają. Stwierdziłem, że mi nie pasują i postanowiłem je zwrócić. Zostały zwrócone oryginalnie zapakowane bez uszkodzeń Na co sprzedający odpisał: Witam Przesyłka zwrotna dotarła do nas, jednak produkt nosi wyraźne ślady użytkowania. Wartość nowego produktu została obniżona, w związku z tym nie jesteśmy w stanie sprzedać urządzenia jako nowe. Proponowane rozwiązanie to zwrot produktu do klienta lub pomniejszenie kwoty zwracanej o 25% (tj. 179,5 zł) Proszę o kontakt z wybranym rozwiązaniem.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź