Treść zapytania

2023.02.17 godz. 11:06 Łódź, Łódzkie

Chciałabym otrzymać informacje jakie konsekwencje mogą zostać wyciągnięte od pracownika marketu za niepobranie pełnej płatności za towar przy jego wydaniu.

Wyjaśnienie sytuacji

Towar został zamówiony dla klienta po opłaceniu połowy jego wartości (wystawiono fakturę na firmę na całość wartości towaru z zaznaczeniem, że połowa jest do dopłaty), przy odbiorze pracownik nie zauważył informacji, że należy pobrać pozostałą część i wydał towar oddając fakturę. W tej chwili firma otrzymała trzy ponaglenia do zapłaty, jednak towar nie został zapłacony. Czy w tej chwili pracownik wydający towar, który nie dopełnił swoich obowiązków powinien uiścić pozostałą część zapłaty czy jest możliwość innej formy wyegzekwowania płatności ze strony firmy kupującej produkt?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję