Treść zapytania

2022.06.08 godz. 13:11 Wrocław, Dolnośląskie

Co mogę zrobić gdy klientka żąda ode mnie zwrotu pieniędzy za usługę, podczas gdy pracowałam w nieswoim zakładzie pracy?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, pracowałam w salonie kosmetycznym jako stylistka rzęs. Przyszła do mnie klientka, która miała problematyczne powieki - nie mogłam ich dobrze przygotować do założenia rzęs gdyż klientkę piekły powieki. Po złagodzeniu klientka jednak chciała, aby rzęsy były założone co też uczyniłam. Po skończonej aplikacji rzęs poinformowałam, że rzęsy mogą się nie trzymać ze względu na to, że nie mogłam ich dobrze przygotować do zabiegu (oczyścić, zbudować retencje). Pani po kilku dniach zgłosiła, że dużo rzęs jej wypadło i chce poprawkę, jednak ja w między czasie przestałam pracować w tym zakładzie kosmetycznym i nie mogłam jej przyjąć. Teraz klientka dzwoni na mój prywaty numer i żąda ode mnie zwrotu pieniędzy a jeśli tego nie zrobię to poda mnie do sądu. Czy mogę coś w tej sprawie zrobić? Jakie będą koszty rozprawy jeśli rzeczywiście dostanę wezwanie?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź