Treść zapytania

2023.08.18 godz. 19:52 Toruń, Kujawsko-pomorskie

Co mogę zrobić po nieudanej trzykrotnej naprawie gwarancyjnej

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłem maszynę na firmę od nowości serwis był na naprawach gwarancyjnych już kilkukrotnie obecnie czekam na kolejny przyjazd. Obecnie poraz trzeci serwis ma usunąć usterkę która powraca czy mogę żądać od sprzedawcy lub producenta (producent przyjeżdża na naprawy gwarancyjne) jakichś rekompensat bądź wymiany całej maszyny na nową? Z góry dziękuję za pomoc

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(117 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 20 Sie 2023 12:58

Możliwe roszczenia to: żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad, oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpienie od umowy. Zapraszam do kontaktu, jeśli potrzebna jest odpłatna reprezentacja w tej sprawie: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie