Treść zapytania
2023.08.18 godz. 19:52 Toruń, Kujawsko-pomorskie
Co mogę zrobić po nieudanej trzykrotnej naprawie gwarancyjnej
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Kupiłem maszynę na firmę od nowości serwis był na naprawach gwarancyjnych już kilkukrotnie obecnie czekam na kolejny przyjazd. Obecnie poraz trzeci serwis ma usunąć usterkę która powraca czy mogę żądać od sprzedawcy lub producenta (producent przyjeżdża na naprawy gwarancyjne) jakichś rekompensat bądź wymiany całej maszyny na nową? Z góry dziękuję za pomoc
Odpowiedzi prawników:
Możliwe roszczenia to: żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad, oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpienie od umowy. Zapraszam do kontaktu, jeśli potrzebna jest odpłatna reprezentacja w tej sprawie: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
100% uznało tę odpowiedź za pomocną
(1 głos)
Tak
Nie