Treść zapytania

2023.07.10 godz. 21:43 Słupsk, Pomorskie

Zadośćuczynienie od stomatologa

Wyjaśnienie sytuacji

Co mogę zrobić w sytuacji, kiedy lekarz stomatolog wykonał nieprawidłowe leczenie zęba (i to nie jeden raz)? Mianowicie chodzi o to, że ząb niedługo po założeniu plomby (po ok. tygodniu) zaczyna boleć i konieczna jest kolejna wizyta - naprawcza, którą stomatolog zobowiązuje się bezpłatnie wykonać w ramach gwarancji. Po ok. 3 miesiącach od tej wizyty ząb zaczyna ponownie boleć, co oznacza następną wizytę i poprawę "poprawy". Dodatkowo, inne 3 zęby również zostały źle wyleczone. Po zaledwie paru dniach od założenia plomby, inny ząb zaczyna boleć. Najprawdopodobniej przez rozszczelnienie się plomby. Kolejny jest źle wygładzony, przez co na szkliwie są bruzdy i tworzą się plamy. Stomatolog ponownie wygładza zęba, ale problem jaki był, taki jest. I na koniec, ząb leczony kanałowo ok. 3 miesięcy temu również zaczyna boleć. Dodam, że pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, kiedy stomatolog po dwa, trzy razy poprawia te same zęby. Wcześniej korzystałam z usług innego dentysty i nigdy takie sytuacje nie miały miejsca. Również były wykonywane leczenia kanałowe. W związku z tą sytuacją, czy mogę domagać się zadośćuczynienia od stomatologa? Najbardziej zależałoby mi na zobowiązaniu się przez tego dentystę do pokrycia poniesionych przeze mnie kosztów naprawy nieprawidłowo leczonych zębów, już w innym gabinecie. Ten dentysta proponuje bezpłatną kolejną naprawę... Ale ja wolałabym już nie ryzykować u niego, aby nie musieć wykonywać tych "poprawek" po pięć, sześć razy, bo to nie ma najmniejszego sensu. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Będę wdzięczna za odpowiedź.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź