Treść zapytania
2023.10.10 godz. 13:23 Wrocław, Dolnośląskie
Co w sytuacji, kiedy klient zwraca uszkodzony, ewidentnie używany produkt, jednocześnie zarzekając się, że z niego nie korzystał?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Prowadzimy sklep online z biżuterią. Jedna z naszych klientek zamawiająca podczas promocji gratisowy naszyjnik do zamówienia chce dokonać zwrotu na zasadzie odstąpienia od umowy. Jednakże naszyjnik, który był gratisem wrócił do nas uszkodzony i niezdatny do ponownego użycia. Gdy poinformowaliśmy ją o uszkodzeniu naszyjnika, zaparła się, że nigdy z niego nie korzystała, jednocześnie przyznając się do usuwania i ponownego przyklejania plomby, którą posiada każdy naszyjnik, rzekomo w celu jego przymierzenia. Aczkolwiek są one zaklejane tak, aby każdy mógł bez problemu je przymierzać.
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.