Treść zapytania
2020.11.05 godz. 16:51 Bartoszki, Warmińsko-mazurskie
Co zawrzec w odpowiedzi na odmowe banku w sprawie kradziezy pieniedzy z mojego konta bankowego
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
W dniu 23.10 bank udzielil negatywnej odpowiedzi na reklamacje o nieautoryzowanych przelewach jakich dokonano w dniu 03.10 z mojego konta. Nie ja dokonywalam tych przelewow.oszust za pomoca linku wykradl moje dane logowania do konta internetowego i zainstalowal aplikacje mobilna na swoim telefonie.gdy zorientowalam sie ze kradnie pieniadze z konta zablokowalam konto dzwoniac pod ten sam nr tel ktory wczesniej dzwonil do mnie aby potwierdzic zgodnosc transakcji.w tym czasie przebywalam na kwarantannie z powodu covid, Jakich argumentow uzyc w odwolaniu do reklamacji aby bank uznal reklamacje.
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.