Treść zapytania

2020.11.05 godz. 16:51 Bartoszki, Warmińsko-mazurskie

Co zawrzec w odpowiedzi na odmowe banku w sprawie kradziezy pieniedzy z mojego konta bankowego

Wyjaśnienie sytuacji

W dniu 23.10 bank udzielil negatywnej odpowiedzi na reklamacje o nieautoryzowanych przelewach jakich dokonano w dniu 03.10 z mojego konta. Nie ja dokonywalam tych przelewow.oszust za pomoca linku wykradl moje dane logowania do konta internetowego i zainstalowal aplikacje mobilna na swoim telefonie.gdy zorientowalam sie ze kradnie pieniadze z konta zablokowalam konto dzwoniac pod ten sam nr tel ktory wczesniej dzwonil do mnie aby potwierdzic zgodnosc transakcji.w tym czasie przebywalam na kwarantannie z powodu covid, Jakich argumentow uzyc w odwolaniu do reklamacji aby bank uznal reklamacje.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Anna Babiak

Wrocław, Dolnośląskie

(55 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 05 Lis 2020 19:39

Dzień dobry, przede wszystkim powinnna Pani zawiadomić prokuraturę o możliwości popełnienia na Pani szkodę przestępstwa. Następnie poinformować o tym bank. Proszę również zabezpieczyć informacje o logowaniach jakich dokonywała Pani w tym dniu.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 0% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź