Treść zapytania

2021.12.21 godz. 19:41 Szczecin, Zachodniopomorskie

Co zrobić, gdy klient nie chce zapłacić na wykonane zlecenie ustalonej kwoty oraz podać danych do faktury.

Wyjaśnienie sytuacji

Prowadzę działalność gospodarczą i współpracuje z innymi firmami o podobnym profilu. Wykonywałam zlecenie dla Pana, które miało sporo poprawek - termin oddania przez to się przedłużał, ale nie był też konkretnie ustalony. Ostatnich poprawek nie byłam w stanie zrobić z dnia na dzień, zaproponowałam inny termin. W tym momencie Pan nie chce zapłacić za zlecenie ustalonej wcześniej kwoty (obniżyłam ją ze względu na brak ostatnich poprawek) oraz nie chce podać danych do faktury. Dodatkowo proponuje zapłatę (o wiele niższą niż ustalona) na prywatne konto. Wszystkie ustalenia mam na mailu.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź