Treść zapytania

2021.05.04 godz. 19:18 Kołobrzeg, Zachodniopomorskie

Co zrobić gdy sprzedawca nie uwzględnia żądania wymiany towaru na nowy z tytułu rękojmi mimo 4-ktronej naprawy towaru

Wyjaśnienie sytuacji

W X.2020 r. kupiłem od T-Mobile telefon który już w 1-szym miesiącu użytkowania wykazał wady-zawieszał się podczas rozmowy. Telefon 1raz zareklamowałem z tytułu gwarancji - wady nie stwierdzono, telefon został mi zwrócony. Wada w dalszym ciągu występowała. Następnie kolejne dwa razy został zgłoszony z tytułu rękojmi z żądaniem naprawy. 1sza rękojmia - wady nie stwierdzono. 2ga rękojmia-wymieniono płytę główną. Po dwóch dniach telefon znów zaczął się zawieszać. Za trzecim razem zażądałem wymiany towaru na nowy. Teraz sprzedawca poinformował że wady nie stwierdzono i mam odebrać towar. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź