Treść zapytania

2022.03.30 godz. 19:52 Wrocław, Dolnośląskie

Co zrobić jeśli nie otrzymam zwrotu za zakupy online w ciągu 14 dni

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 3.03.2022 złożyłem zamówienie na stronie ASOS w obcej walucie. Po otrzymaniu zamówienia zdecydowałem się zwrócić jedną rzecz. Po złożeniu oficjalnego zwrotu przez stronę i wysłaniu paczki, została doręczona do magazynu sprzedawcy dnia 10.03. Po dwóch tygodniach wysłałem pytanie do sklepu kiedy pieniądze zostaną zwrócone, lecz nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Po 20 dniach od dostarczenia zwrotu do sklepu 30.03. napisałem do sklepu jeszcze raz i otrzymałem skopiowaną odpowiedź o tym że nie wiedzą kiedy otrzymam zwrot pieniędzy w związku z problemami z przewalutowaniem. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź