Treść zapytania

2023.07.13 godz. 22:07 Krzyż Wielkopolski, Wielkopolskie

Co zrobić telewizor został wysłany z inna wada a z inna wrócił. Kto ponosi odpowiedzialność ?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Posiadamy następujący problem. Miałam wykupione dodatkowe ubezpieczenie telewizora w ErgoHesti. Telwizor przestał działać (paliła się dioda led lecz nie działał ekran) nie posiad żadnych wad mechanicznych. Zgłosiłam do ubezpieczyciela fakt prawdopodobnego przepalenia telewizora w celach reklamacji. Przysłali oni SWOJEGO kuriera. Kurier odebrał telewizor. Po niecałych dwóch tygodniach otrzymałam odpowiedz, że telewizor ma uszkodzoną matryce i faktycznie jest przepalony i proszą o numer podania konta i zwrot sumy za uszkodzenie około (przepalenie) 900 zł. Niestety nie są w stanie go naprawić z powodu pęknięcia .Gdy wysłałam telewizor mówiłam z jakim problem się zgłaszam i ze nie posiada wad mechanicznych (nie był uszkodzony wizualnie). Telewizor został mi odesłany i jest pęknięty. Firma ubezpieczeniowa twierdzi ze nie ponosi odpowiedzialności za transport. Ja tego kuriera nie zamawiałam. Złożyłam ponowną reklamacje. Wartości telewizora to ponad 2,5 tys złotych. Nie ma winnych w tej sprawie. Co zrobić. Chciałabym dodać ze telewizor prawdopodobnie nie był nawet otwierany w celu sprawdzenia usterki która zgłosiłam. Żądam naprawionego telewizora bądź zwrotu kosztu całości wartości telewizora. Niestety w sprawie nie ma winnych a telewizor pozostał mi uszkodzony. Co robić ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź