Treść zapytania

2023.01.16 godz. 11:11 Rudołtowice, Śląskie

Co zrobić w przypadku gdy klient, zgłosił reklamację z tytułu rękojmi lecz produkt który odesłał jest uszkodzony (zerwana bransoletka).

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Klient odesłał do nas towar uszkodzony tj. zerwana bransoletka. Żąda zwrotu pieniędzy 110 dni od daty zakupu. Twierdzi, że sama się rozsypała podczas picia kawy, co na pewno nie jest prawdą ponieważ na produkcie widoczne są ślady zerwania takie jak rozszerzone ogniwo bransoletki. Klientka twierdzi, że wada powstała podczas produkcji, która jest ujawniania po czasie jest to wada ukryta artykułu, na podstawie którego Konsument ma prawo dochodzić swoich roszczeń. Twierdzi również, że powstało pęknięcie bransoletki co jest nie prawdą ponieważ nic na to nie wskazuje.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź