Treść zapytania

2024.04.16 godz. 16:11 Wrocław, Dolnośląskie

Co zrobić w sytuacji kiedy opłaciłam za usługę w lutym, która do tej pory nie została wykonana?

Wyjaśnienie sytuacji

W lutym podjęłam współpracę z marketerką, która miała mi pozyskiwać nowych klientów do mojej firmy. Marketerka wysłała mi rzeczy na których miała się skupić i zrealizować je w marcu. Niestety nie zrealizowała niczego co obiecywała na początku. Ponadto nie dała mi żadnej umowy ani regulaminu współpracy. Notorycznie musiałam jej przypominać o jej pracy dla mnie, z której się nie wywiązywała. Ciągle przekładała nasze spotkania na inny dzień - z czego finalnie do tej pory nie rozliczyła się z zadań które miała wykonać. Chciałabym odzyskać stracone pieniądze, które u niej wydałam. Proszę o pomoc.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(116 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 16 Kwi 2024 19:28

Jeśli umowa nie została wykonana, może Pani odstąpić od zawartej umowy, a następnie wezwać do zwrotu zapłaconej ceny. Prócz oświadczenia o odstąpieniu oraz wezwania do zapłąty, w razie jego bezskuteczności konieczny może być pozew o zapłatę. Jeśli potrzebuje Pani pełnomocnika w tej sprawie zapraszam do kontaktu email: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź