Treść zapytania

2022.11.07 godz. 12:45 Kraków, Małopolskie

Czy biuro podróży ma obowiązek uznać reklamację, jeśli na nią nie odpowiedziało w terminie 45 dni?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Chciałbym zapytać czy biuro podróży powinno uznać reklamację, jeśli odmownej odpowiedzi udzieliło dopiero po 48 dniach? Do biura podróży TUI zgłosiłem reklamację, która dotyczyła ukrycia przez biuro faktu o ograniczeniach w korzystaniu z hotelowego parku wodnego (wzrost dzieci). Biuro rozpatrzyło reklamacje negatywnie po 48 dniach, mimo iż wg regulaminu powinno odpowiedzieć w ciągu 45 dni. Na odwołanie biura nie odpowiada w ogóle, mimo iż minęły już 63 dni.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź