Treść zapytania

2021.07.16 godz. 11:33 Gdynia, Pomorskie

Czy doszło do wprowadzenia błędu konsumenckiego?

Wyjaśnienie sytuacji

Sprawa dotyczy smartwach'a dla dzieci. Model ten sam, inny kolor i nie posiada funkcji wodoodporności. Na stronie producenta zegarek widnieje pod określoną nazwą, widnieje opis sprzętu. Istnieje również opcja wyboru koloru. Zegarek w kolorze moro w opisie ma adnotację "posiada standard wodoodporności IP67". Syn chciał kolor niebieski, taki więc zamówiłam. Okazało się, że tylko wariant moro posiada wodoodporność. Każdy kolor posiada tą samą nazwę i w nawiasie kolor. Poczułam się oszukana, bo myślałam że kolor nie ma znaczenia w posiadaniu funkcji, jeśli nazwa modelu jest taka sama.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź