Treść zapytania

2024.08.12 godz. 15:24 Toruń, Kujawsko-pomorskie

Czy firma lub pracownik może zostać ukarany za przeoczenie zamówienia klienta? Klient po obilczeniu strat przesłał do firmy przedsądowe wezwanie do zapłaty

Wyjaśnienie sytuacji

Klient zamówił stado kur wraz z dodatkową usługę szczepienia, zamówienie szczepienia było w formie SMS i zostało to przeoczone i nie naliczone na fakturze. Nikt z biura nie zorentował się. Klient otrzymał fakturę pro formę wraz z przyjęciem zamówienia i umową. Wysłano także prośbę o potwierdzenie danych i szczegółów zamówienia. Klient nie potwierdził danych, ani nie zgłosił braku zamówionej usługi. Zapłacił za zamówienie i odesłal podpisaną umowę. Po roku, kiedy jego kury zaczęły chorować chce obciążyć firmę za to, że przeoczono sms. jest to jego jedyny dowód. zapłacił i podpisał umowę

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź