Treść zapytania

2023.09.06 godz. 09:17 Zakliczyn, Małopolskie

Czy jako sprzedawca malin (brak działalności gospodarczej) muszę oddać pieniądze klientowi, który żąda zwrotu pieniędzy, a nie zwrócił mi zakupionych malin?

Wyjaśnienie sytuacji

04.09.2023 o godz. 19:30 klient kupił u mnie maliny. Był osobiście na miejscu sprzedaży i odbierał maliny. Widział je, ponieważ były przesypywane przy nim do kartonów. W momencie zakupu nie zgłaszał żadnych uwag. Po 4 godzinach napisał SMS, że maliny były zbierane dzień wcześniej oraz że są małe i spleśniałe. Żąda ode mnie zwrotu całości pieniędzy, które mi zapłacił. Zgłosił sprawę na Policję i straszy sprawą w Sądzie. Na moje pytania o zwrot zakupionych malin w ogóle nie odpowiada. Nie wysłał mi także zdjęć malin. Czy mam obowiązek zwracać mu pieniądze skoro nie oddał mi kupionego towaru?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź