Treść zapytania

2020.07.22 godz. 20:22 Warszawa, Mazowieckie

Czy klient dzwoniący kilkaset razy dziennie na numer firmowy popełnia wykroczenie lub przestępstwo?

Wyjaśnienie sytuacji

Firma świadcząca usługi nie wywiązuje się z warunków umowy. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Czy dzwonienie przez klienta na numer firmowy kilkaset razy w ciągu dnia jest legalne? Czy nie jest wykroczeniem albo przestępstwem? Czy nie podchodzi pod nękanie, stalking? Jeśli podchodzi, to od ilu telefonów dziennie możemy mówić o takim uporczywym działaniu? Jako klient myślę, że mam prawo próbować skontaktować się z firmą, czy jest jakiś górny limit połączeń powyżej którego już mi tego robić nie wolno? Dzwonię do firmy, nie do osoby prywatnej - numer pojawia się w ogłoszeniach.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź