Treść zapytania

2022.12.19 godz. 09:32 Warszawa, Mazowieckie

Czy klient może wymagać odszkodowania za wykonany remont zmieniając zdanie ostatniego dnia zakończenia prac?

Wyjaśnienie sytuacji

Ostatniego dnia prac klient poprosił mnie o poprawienie kilku rzeczy po czym mieliśmy zakończyć remont. Kilka dni później dostałem informację, że domaga się odszkodowania od usterek i źle wykonanych prac według niego i rzeczoznawcy. Protokołu rzeczoznawcy niestety nie dostałem a klient nie wypłacając mi reszty pieniędzy domaga się jeszcze zwrotu 15tys. Zł. Jak możemy to rozwiązać? Pozdrawiam

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(82 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 19 Gru 2022 10:19

dzień dobry, zapraszam do kontaktu z Kancelarią w celu sporządzenia odpowiednich pism. Pozdrawiam Agnieszka Wolnicka-Uranin tel 607153023 email agnieszka@kancelaria-uranin.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź