Treść zapytania
2022.12.19 godz. 09:32 Warszawa, Mazowieckie
Czy klient może wymagać odszkodowania za wykonany remont zmieniając zdanie ostatniego dnia zakończenia prac?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Ostatniego dnia prac klient poprosił mnie o poprawienie kilku rzeczy po czym mieliśmy zakończyć remont. Kilka dni później dostałem informację, że domaga się odszkodowania od usterek i źle wykonanych prac według niego i rzeczoznawcy. Protokołu rzeczoznawcy niestety nie dostałem a klient nie wypłacając mi reszty pieniędzy domaga się jeszcze zwrotu 15tys. Zł. Jak możemy to rozwiązać? Pozdrawiam
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 19 Gru 2022 10:19
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.