Treść zapytania

2022.08.31 godz. 08:51 Wrocław, Dolnośląskie

Czy mogę domagać się nowego produktu który został zniszczony przez inny produkt?

Wyjaśnienie sytuacji

Jakiś czas temu zakupiłem do swojego służbowego laptopa baterie.Około rok temu bateria uległa uszkodzeniu.Zgłosiłem reklamację na produkt tj baterie i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nowej baterii. Sprzedawca tłumaczy że nie ma tej baterii na rynku i że należy oczekiwać aż będzie potrzebna a trwa to juz rok czasu. Od momentu uszkodzenia baterii mój laptop jest bezużyteczny bo nie ma możliwości zakupu baterii gdzie indziej. W ramach reklamacji nie interesuje mnie zwrot gotówki za baterie tylko sama bateria aby móc uruchomić laptopa. W obecnej sytuacji wadliwa bateria unieruchomiła laptop.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź