Treść zapytania

2022.02.06 godz. 11:38 Żory, Śląskie

Czy mogę domagać się od usługodawcy telewizji wymiany wadliwego produktu na produkt pozbawiony wady produkcyjnej?

Wyjaśnienie sytuacji

Około 2 lat temu, zakupiłem produkt multiroom od jednej z wiodących firm oferującej telewizję. Produkt składa się z dwóch dekoderów w pakiecie multiroom, gdzie jeden z nich sukcesywnie raz na jakiś czas ulega awarii i podlega wymianie (w tym momencie będzie to 5 wymiana). Jeden z serwisantów podczas ostatniej wizyty oświadczył, że wymieniany model dekodera posiada wadę produkcyjną i zaproponował rozwiązanie, które jest dodatkowo płatne. Czy mogę domagać się od usługodawcy wymiany produktu na taki, który jest pozbawiony wady produkcyjnej? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź