Treść zapytania

2022.10.12 godz. 18:43 Milanówek, Mazowieckie

Czy mogę domagać się wymiany produktu na nowy?

Wyjaśnienie sytuacji

W dniu 21.01.2022 zakupiłem konsolę PS5, którą w dniu 03.08.2022 zgłosiłem na reklamację. Producent odebrał konsolę do naprawy 30.08.2022. Mojej konsoli nie dało się naprawić i producent wysłał mi inną konsolę odnowioną. Odmówiłem przyjęcia produktu. 1) Czy mogę domagać się wymiany produktu na nowy? Boję się, że produkt odnowiony to produkt naprawiany z części ze starych konsol. 2) Czy gwarancja powinna zostać przedłużona? Sprawa trwa ponad dwa miesiące, a Ja nie mogę używać produktu. Warunki gwarancji https://www.playstation.com/pl-pl/legal/guarantee-for-repaired-or-replaced-product/

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź