Treść zapytania

2022.11.16 godz. 09:58 Kraków, Małopolskie

Czy mogę otrzymać poradę dotyczącą zakupów w internecie i zwrotu towaru?

Wyjaśnienie sytuacji

1.10.2022zakupiłam na stronie ilovebox.pl kosmetyki za 374,99zł z przesyłką. Zamówienia są wysyłane po 20.11.2022.10.11.2022 napisałam na e-mail, że rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot pieniędzy bez wysyłania towaru. Do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował, na IG i YT usuwają komentarze. Zgodnie z regulaminem sklepu zwroty pieniędzy są rozstrzygane po wysyłce towaru w ciągu 21 dni po potrąceniu pieniędzy. Czy jest podstawa prawna dla której mogą zwrócić mi pieniądze przed wysłaniem towaru skoro wcześniej informujęzegoniechcęczy zgodnie z prawem dopiero po otrzymaniu towaruwciągu14dni?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź