Treść zapytania

2024.01.05 godz. 18:48 Katowice, Śląskie

CZY MOGĘ POBRAĆ PIENIĄDZE ZA POŚWIĘCONY CZAS?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień Dobry Mam swoją agencję reklamową i miałam dziś bardzo nieprzyjemną sytuację. Klient odmówił podpisania umowy 10 min przed naszym spotkaniem w tej sprawie. Na mojej stronie internetowej mam regulamin w którym punkt 2 mówi: 2. W przypadku niepodpisania umowy, klienta obowiązuję opłata za odbyte konsultacje online lub osobiste (1h - 200 zł) oraz w przypadku spotkań osobistych dodatkowo koszty dojazdu. W przypadku podpisania umowy, Klient jest zwolniony z opłat za konsultacje i dojazdy. A punkt 7 zobowiązuje: 7. Postanowienia Końcowe: Korzystając z naszych usług lub nawiązując z nami kontakt, Klient wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu. Regulamin ten obejmuje wszelkie aspekty współpracy, a wszelkie odstępstwa od niego wymagają pisemnej zgody obu stron. Czy w związku z moim regulaminem na stronie mam prawo ubiegać się od niedoszłego klienta o zwrot kosztów za 2 spotkania (jedno trwało 2 godziny, drugie godzinę) + dojazd 100 km suma w dwie strony? Cały regulamin znajduje się czytelnie na końcu strony: onelevelzp.com Popełniłam ten błąd że sama nie poinformowałam klienta że taki regulamin istnieje, bo było to dla mnie oczywiste że o tym wie, skoro sam mówił że oglądał stronę internetową, ostatni punkt regulaminu poza tym jasno mówi że nawiązując z nami kontakt klient już wyraża zgodę na akceptację regulaminu. Mogę w związku z tym wystawić klientowi fakturę?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź