Treść zapytania

2022.09.30 godz. 10:13 Szczytno, Warmińsko-mazurskie

Czy mogę prosić o pomoc w ustaleniu, czy mam jakiekolwiek drogi w celu wyegzekwowania wykonania usługi, bądź z niej zrezygnowania i i zwrot należności?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. W maju podpisalam umowę ze stolarzem na wykonanie mebli w całym mieszkaniu. Montaż miał trwać od początku lipca do jego końca, zapłaciłam 90% kwoty. W trakcie zgłaszałam usterki, których stolarz nie brał pod uwagę mówiąc,że wszystko jest ok. Skończyło się na rzeczoznawcy, który potwierdził źle wykonane meble. Stolarz zaakceptował te uwagi, po czym wyznaczył sobie termin miesięczny na poprawę (do 5go października).Od tej pory nic nie jest poprawione i wiem, że nie zdąży, bo jest sporo wad (w tym demontaż kuchni i wady lakiernicze). Czy ja mam jakieś opcje w tej sytuacji? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź