Treść zapytania

2022.10.04 godz. 13:18 Opole, Opolskie

Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy za złe wykonana usługę fryzjerska - przedłużanie włosów

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Zwracam się z prośba o pomoc. Mianowicie pod koniec lipca tego roku udałam się do Pani, która przedłuża włosy - reklamowala się na portalu społecznościowym. Przyszłam ze swoimi włosami, pani miała je tylko doczepić. Zapłaciłam 500 zł, nie otrzymałam paragonu. Usługa została wykonana złe ponieważ po niecałych 2 tygodniach odpadła połowa doczepianych pasm, po miesiącu odpadły wszystkie włosy zostawiajac łyse plamy na mojej głowie. Pani nie odpowiada teraz na moje wiadomości tylko je odczytuje,wysyłałam zdjęcia jak wyglądam, opisywałam cała sytuacje. Co mogę zrobić w takim przypadku?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź