Treść zapytania

2019.11.12 godz. 12:54 Ożarów Mazowiecki, Mazowieckie

Czy mogę uważać udzielenie odpowiedzi dn. 04.11.br. (awizo) na moją reklamację złożoną 17.10.br. za niedotrzymanie terminu i traktować to jako uznanie żądań

Wyjaśnienie sytuacji

Zamówiłam w sklepie firmowym meble w ramach oferty "Meble na wymiar" (realizacja nastąpiła 05.09.br.). Reklamacja realizowana po raz czwarty (ta sama wada) bezskutecznie, wystąpiłam z żądaniem częściowego zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów i niedogodności (1500 zł przy zamówieniu na kwotę 7200 zł), składając reklamację w sklepie w dniu 17.10.br. Odpowiedź otrzymałam w dniu 04.11.br. (awizo)

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź