Treść zapytania

2022.05.24 godz. 13:31 Łańcut, Podkarpackie

Czy mogę żądać zwrotu pieniędzy za zakupiony przez Internet kurs językowy w aplikacji Poliglotos?

Wyjaśnienie sytuacji

Po uzyskaniu dostępu do konta uznałam, że wartość kursu nie odpowiada moim oczekiwaniom. Powołując się na Regulamin przesłałam drogą mailową do sklepu i administratora aplikacji wiadomość o odstąpieniu od umowy na świadczenie usług w terminie 6 dni od zakupu. Sklep odmówił zwrotu pieniędzy powołując się na par. 5 ust. 1 Regulaminu Aplikacji Poliglotos, gdzie jest napisane, że Administrator zwraca użytkownikowi wszystkie płatności. Regulamin zawiera sprzeczne zapisy. Paragraf 4 ust.12 jest sprzeczny z par. 5. Zostałam wprowadzona w błąd i czuję się oszukana.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź