Treść zapytania
2024.03.18 godz. 16:13 Warszawa, Mazowieckie
Czy mogę żądać zwrotu za pakiet usług?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
W 02.2024 zakupiłam pakiet usług na 7masaży. Na pierwszej rozmowie zachęcającej do zakupu pakietu umówiłam się na 3 wizyty. Pierwsza wizyta bezproblemowa. Na drugą pojechałam ale dowiedziałam się, że nie ma mojego zapisu w systemie i nie mogą mnie przyjąć. Zadzwoniłam do właścicielki, przeprosiła i powiedziała że są tylko ludźmi, poleciła zadzwonić na recepcję i ustalić nowe terminy. Zadzwoniłam i ustaliłam z góry 6 kolejnych wizyt, usłyszałam że dzień wcześniej będą wysyłać sms z przypomnieniem. Nie dostałam żadnego przypomnienia. Chcę zwrot lecz właścicielka salonu nie chce zwrócić.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.