Treść zapytania

2024.03.18 godz. 16:13 Warszawa, Mazowieckie

Czy mogę żądać zwrotu za pakiet usług?

Wyjaśnienie sytuacji

W 02.2024 zakupiłam pakiet usług na 7masaży. Na pierwszej rozmowie zachęcającej do zakupu pakietu umówiłam się na 3 wizyty. Pierwsza wizyta bezproblemowa. Na drugą pojechałam ale dowiedziałam się, że nie ma mojego zapisu w systemie i nie mogą mnie przyjąć. Zadzwoniłam do właścicielki, przeprosiła i powiedziała że są tylko ludźmi, poleciła zadzwonić na recepcję i ustalić nowe terminy. Zadzwoniłam i ustaliłam z góry 6 kolejnych wizyt, usłyszałam że dzień wcześniej będą wysyłać sms z przypomnieniem. Nie dostałam żadnego przypomnienia. Chcę zwrot lecz właścicielka salonu nie chce zwrócić.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź