Treść zapytania

2024.04.03 godz. 19:59 Pułtusk, Mazowieckie

Czy mogę zwrócić nowy telefon kupiony w sklepie internetowym, który przyszedł do mnie ze złą ładowarka, a telefon nie uruchamia się prawidłowo?

Wyjaśnienie sytuacji

Telefon był w oryginalnym opakowaniu samsunga ale w środku była ładowarka która nie pasowała do tego modelu a telefon się nie uruchamia prawidłowo. Sprzedający nie chce zaakceptować zwrotu tylko mam go zareklamować a on go naprawi lub wyślę kolejny. W regulaminie tego sprzedającego jest informacja:,, Jesli w ciągu 14 dni zostanie stwierdzona wada urządzenia - wówczas zwrot nie przysługuje, tylko proces reklamacyjny w którym urządzenie może zostać wymienione na drugi nowy egzemplarz lub może zostać naprawione w serwisie po konsultacji ze Sprzedawcą"

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź