Treść zapytania

2020.11.05 godz. 12:35 Wrocław, Dolnośląskie

Czy moje prawa konsumenckie zostały złamane?

Wyjaśnienie sytuacji

Klinika weterynaryjna. Przez telefon zasugerowano mi USG dla mojego kota, gdzie koszt to 100 zł. W dniu wizyty weterynarz nie chciał wykonać tej usługi, bo nie ma takiej potrzeby i nie ma na to czasu. W zamian zaproponował badanie krwi. Nie przekazał, że opłata mocno wzrośnie, a ja też nie pytałam o opłaty.Po wykonanym badaniu poproszono mnie o zapłacanie 302 zł (czyli ok. 3x więcej niż w innych miejscach). Klinika nie ma nigdzie cennika. Czy moje prawa konsumenckie zostały złamane i czy mogę sobie rościć prawa do odszkodowania, skoro nie zostałam info, o kosztach

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź