Treść zapytania

2023.07.13 godz. 18:06 Wrocław, Dolnośląskie

Czy po wymianie gwarancyjnej istotnych części sprzętu AGD gwarancja liczy się od nowa?

Wyjaśnienie sytuacji

W 09.2022 została wykonana naprawa gwarancyjna płyty indukcyjnej - została wymieniona na nową elektronika lewej części płyty. w 07/2023 identyczna usterka pojawiła się ponownie - zarówno dla wymienionej części płyty jak również dla działającej wcześniej prawej strony - płyta nie działa w ogóle. Po zgłoszeniu ponownie problemu do serwisu producenta - poinformowano mnie że gwarancja się skończyła i mam zamówić prywatnie firmę serwisową do zbadania usterki. Czy w takim przypadku po wymianie istotnej części sprzętu AGD gwarancja powinna się liczyć od nowa?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź