Treść zapytania

2024.03.06 godz. 21:40 Warszawa, Mazowieckie

Czy pracodawca ma prawo zarządzać zwrotu „nienależnej” wypłaty?

Wyjaśnienie sytuacji

Jestem na umowie zleceniu. Od kilku miesięcy w tej samej firmie zaczęłam wykonywać inną funkcję (instruktorki) za odmienną stawkę ale wszelkie ustaleni były tylko słowne. Założyłam, że nowa stawka dotyczy przepracowanych godzin (w tym przypadku sam warsztat, przygotowanie go, sprzątanie). Okazuje się, że dotyczyła tylko części właściwej warsztatu. Co miesiąc wysyłam pracodawcy rozliczenie z rozpisanymi godzinami i należną wypłatą. Do tej pory liczyłam wszystkie przepracowane godziny i każdorazowo rozliczenie było podpisane przez pracodawce i wypłacone. Czy pracodawca ma prawo zarządzać zwrotu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź